Live is short,eat dessert first! ( Viure és curt,menja les postres primer!)

dissabte, 3 d’octubre del 2009

Negra

Ja fa 8 dies...
El diumenge passat em vaig llevar amb el cap una mica espès...
Vaig fer el cafè mentre llegia blogs, amb ganes de no perdre'm cap punt ni coma, ni cap glop...

Tenia el pensament en un altre lloc perquè la nit anterior vaig esperar amb entussiasme aquella peça ballable que vam demanar al DJ...
Ballar-la mentre mantens una conversa que tampoc vols deixar aparcada...
Adonar-te de cop que en comptes de beure l'aigua que havies demanat olores un destil.lat de poma...i penses que els xupitos són massa petits per a durar tanta estona. I et dius que deu ser el gel que s'ha fos...
No adonar-te fins que arribes a casa que portes aquelles sabates que t'empresonen els peus, els dits i l'ànima ( del mal que et fan...) però que et queden tant bé...
No, no tinc l'ànima negra, però sí que portava la camisa negra ... d'encaix, aquella que feia temps que no em posava i que el dissabte em va acompanyar fins la matinada...
De tant en tant el cos m'ho demana...
Us agrada ballar?


Bon cap de setmana!!

29 comentaris:

Anònim ha dit...

Uau quin escrit, anomenes moltes coses en un escrit breu i clar :) el cos demana una pausa, demana sortir i somriure, doncs endavant, res de l'ànima negra però :)

Carme Rosanas ha dit...

Doncs, vinga! que vol ballar la Camisa negra amb mi? Jo m'hi apunto!

novesflors ha dit...

Doncs vinga, ballem!

Rita ha dit...

I tant que m'agrada ballar!!!

A casa sempre es deia que per presumir s'ha de patir... :-)
Bon capde i petons!

Striper ha dit...

M'agradar ballar malgrat no soc gaire bon ballador.

zel ha dit...

M'agrada, amb bogeria, molt...però noia, darrerament...

Joana ha dit...

Ballem, però millo amb ànima i camisa blanca.
Bon capde!

BACCD ha dit...

Jo faig sessions de ballar amb el meu trasto, a casa. Fa moltíssims anys que no vaig enlloc a ballar. Això sí, anava sempre ben còmoda. I no hi havia qui se m'acostés, perquè no em limitava a ballar sobre una sola rajola XD

Joana ha dit...

I tant!
Sols que no se per quin motiu, darrerament, em demana, el cos, sortir poquet...
Cada cop faig més el que em demana el cos, sense forçar res.
Petonet

Mireia ha dit...

Jo no he destacat mai per les meves "dots" de ballarina, però...

Nymnia ha dit...

A mi m'encanta ballar, tot i que no en se massa. Però bé, allò important és moure l'esquelet!!! jejeje!
Jo avui també noto un lleuger cansament d'una nit llarga i plena de cançons!

Cris (V/N) ha dit...

a mi m'encanta ballar, però és com cantar, no en sé gens ni mica.... però mentre els peus es moguin, tot anirà bé :)

nimue ha dit...

que si m'agrada ballar? que si m'agrada ballar? ai... Joana... ;)

fada ha dit...

M'agradava... ho tinc tan rovellat... Tots fem petites renúncies a la vida i deixar de ballar ha estat una de les meves.

Deric ha dit...

això és que t'ho vas passar bé.
ballar? què és això?

rhanya2 ha dit...

Avisa'm la propera nit que vagis a ballar... Tinc sabates noves per destrossar-me els peus.

Montse ha dit...

A mi m'encantaaaaaaaaa

però a cap dels meus dos marits li ha agradat ballar, "gajes" de l'ofici... amb l'un anava de càmping, amb l'altre navego, però ballar, allò que se'n diu ballar... "ella balla sola" ;)

khalina ha dit...

A mi si que m'agrada ballar, tot i que no hi anem tan sovint com abans..
Ara procuro anar amb sabates còmodes

Barbollaire ha dit...

jo...és que sóc incapaç de projactar a l'exterior, i de forma coherent, tot el ritme que porto dins

X¬DDDDDDD

ei! però si s'ha de ballar, es balla i si no, saltem al que pugui venir després...Ô_Ô

Bona setmana, nina :¬)****

Albanta ha dit...

M'encanta ballar nena... Un dels grans plaers de la vida.
I si ho fas amb qui tens ganes de ballar... uffffff!!
T'imagine amb la camisa negra d'encaix... preciosa!!

Un beset dolça!!

Mon ha dit...

delcalçat, peus nus sobre el terra, musica, ritme i deixa't portar. Mil petons i bona setmana

Belén ha dit...

He de reconocer que antes era mucho más bailona, y que ahora no se si me da pereza o simplemente vergüenza...

Besicos

Jordicine ha dit...

A mí no massa, però si cal ballar, es balla. Ja ja ja. Un petó, JOANA.

Patrícia Montañés ha dit...

El teu escrit m'ha recordat irremeiablement, les sabates que tan bé queden, però que després de tooooooota la nit ballant, acaben fent aquell mal tan horrorós. Aleshores és quan dius: "no me les posaré mai més per anar de festa!!"
Però queden tan bé...

EL BLOC D'EN VITALIS ha dit...

A mi ballar no m'agrada massa, prefereixo desfogar-me d'altres maneres, com per exemple fer una llarga caminada pel bosch o machacar-me en un gimnàs.

Petons.

el paseante ha dit...

Tan bé que s'està a casa un dissabte a la nit, amb les sabatilles de quadrets. I l'endemà no et lleves amb ressaca :-)

Núr ha dit...

En primer lloc, deixa'm dir-te que t'ha quedat un article d'allò més sexy! Enhorabona! :)

En segon lloc, sí! M'encanta ballar! M'agrada anar a llocs on puc ballar amb prou espai per a moure'm, sense haver-me de fregar contra tot de cossos de desconeguts suats... argh! No vaig gaire sovint a ballar, però quan hi vaig m'encanta gaudir de cada cançó!

Núr ha dit...

aps! I bon ball per al cap de setmana, bunika!

Joana ha dit...

Sí Cesc,sortir i ballar de tant en tant és un plaer!

Carme,
És "marxosa" eh?

Novesflors,
Som-hi?

Rita,
Com ho saps... :)

Striper,
La intenció és el que val!

Zel,
Hi ha èpoques de tot bonica...

Joana,
La negra m'agrada :)

Dush,
La pista tota per a tu!!! jajaj

Joana,
El cos el cap m'ho demanaven o sigui que...

Mireia,
Quatre saltironets no venen malament!

Nymnia,
ja ho diuen que "qui perd la nit perd el dia" :)

Cris,
Els peus, el cos , el cap...

Nimue,
Tu ets una professional!

Fada,
El que passa és que les fades balleu sense que ningú us vegi!

Déric,
Molt! I jo que et feia "ballador"!

Violette,
A finals de mes són les Fires de Sant Narcís...Ja saps...

Arare,
jajajaj...de càmping també es pot ballar tota la nit! Juas!( que diu el Veí)

Khalina,
Vaig patinar amb les sabates... Anàvem a sopar només... :)

Barbollaire,
No m'ho crec!

Albanta,
Buf!!!

Món,
No vaig atinar a descalçar-me :( gràcies per recordar-m'ho!

Belén,
Vergonay? Mandra? no dona!

Jordicine,
Així m'agrada!

Patrícia,
Juro que no me les posaré mai més...

Vitalis,
Hi ha temps per tot no?

Paseante,
Més que ressaca era el capgirar horaris...que una ja necessita ordre!

Núr,
S'ha d'aprofitar cada moment ballant o no ballant!