Live is short,eat dessert first! ( Viure és curt,menja les postres primer!)

dijous, 27 de novembre del 2008

Quin temps farà demà?

Cansats de mirar el temps a totes les televisions...
Cansats de que no l'ensopeguin...
Cansats de portar paraigua quan no plou o de no portar-lo quan plou....
Cansats de mirar el cel i no entendre-hi res...
Cansats de no saber quina roba posar-nos...
Cansats de parlar del temps a l'ascensor...
?

Higròmetre


Quin temps farà demà?

El frare t'ho ben dirà.
La vareta amb atenció
cada dia observaràs.
Si cap amunt s'enlaira,
temps sec et trobaràs.
Si cap avall assenyala,
pluja segura tindràs.
I mira-li bé la caputxa si en
sortir no et vols mullar.


I tu ja el tens?

22 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

No, no el tinc però em recorda altres temps, quan el trobaves a moltes cases, botigues i altres llocs.

Robertinhos ha dit...

què bo! el recordo, però mai n'he tingut cap. Jo no tinc cap frare, però miro per la finestra cada dia i em baso en la meva experiencia com a Picó per a decidir

Striper ha dit...

No el tinc pero em despertenmolt d'interes.

estrip ha dit...

la millor estació meteorològica!

nimue ha dit...

brrrr... fred! em tem que demà farà fred... brrrrr! :(((

Mon ha dit...

sii jajajaj fins hi tot va haver un temps que en vaig vendre

Montse ha dit...

jo havia vist el frare i el burro, que assenyalava el temps amb la cua...

per cert, "aquí" no tenim ascensor per ppoder parlar del temps, eh? però avui fot un fred que pela!!!

Barbollaire ha dit...

I tant!!!
I el "Calendari del Pagès" també!!!
X¬DDDD!

(aquí també fa fred)
Petonets dolços i escalfadors (uiiiiixxx!)
:¬)******

Gatot_X ha dit...

jajajajajaja... jo tinc el mateix!

Sergi ha dit...

Jo és que prefereixo mirar el temps que fa el Tomàs Molina a Polònia, que posats a no encertar-ho, almenys ric una estona.

Deric ha dit...

feia segles que no veia aquest frare!!!!

khalina ha dit...

Si jo agafo paraigües, segur que no plourà. Aquest mètode a mi no em serveix però pot servir als altres.

el paseante ha dit...

Ahir van dir que no plouria. El resultat és que em vaig fotre xop com un gat. M'hauré de comprar el frare aquest.

Jesús M. Tibau ha dit...

si més no és una bonica rutina diària que afegir als nostres gestos

Joana ha dit...

CARME,
A casa dels meus pares no hi ha faltat mai. Ara en tinc un a casa meva!
ROBERTINHOS,
Ara em refio del frare i no he de treure el cap per la finestra ;)
STRIPER,
Segur que en trobes un en algun lloc.
STRIP,
No falla mai!
NIMUE,
I pluja.Brrrrrr....
MON;
Jajajaj... a qui enganyaves???
MONTSE,
A casa tampoc hi ha ascensor però, quan arribo a la feina ja em pregunten si fa fred...cada dia!
Està bé el burro i el frare!No l'he vist mai.
BARBOLLAIRE,
Per descomptat. El calendari és únic. Aquest any el compraré jo per la meva mare. El pare ja no cuida l'hort :(
GATOT,
El mateix??? NO. un igual com aquest...Si fos el mateix hauríem de compartir estació metereològica :)))
XEXU,
Bona elecció!
DÉRIC,
Segles? au va si ets joveníssim! ;)
KHALINA,
Si et funciona no canvïis però el frare mai falla!
PASEANTE,
Jo no em mullo de fa temps! ;)
JESÜS Mª,
Una petita felicitat més...
Bon cap de setmana a tothom

SERGIBR ha dit...

A l'ascensor fa temps que no es parla del temps, sinó de la crisi econòmica. De fet, és un dels pocs comentaris positius que se li pot adjudicar a aquest daltabaix: De cop i volta, ens ha produït un gir inesperat en les nostres comunicacions obligatòries, que ja avorrien i teníem massa conegudes. Vinga, som-hi, en tenim per uns quants anyets ara!!!

Anònim ha dit...

No sé SERGIBOR què és més avorrit , si parlar del temps o de la crisi. Com tot, es torna repetitiu i cansat, però ara és el que toca. Potser que parlem de les perspectives del cap de setmana no et sembla?
Ah! i benvingut!

Rita ha dit...

Avui, aquí, plou! Ho diu la rita després de mirar el carrer ;-)
Bon capde, maca!
Petons!

Toy folloso ha dit...

Tinc el Oregon Scientifics via satèl.lit de tota la vida, y el del frare, que, no et pensis, no es fàcil de trobar.
Quan fallen i em refredo, no sé com culpabilitzar al primer -es una màquina-, en canvi, al pobre frare li dono records per tota sa familia...
L´has comprat A Olot, Joana?.

NeoPoeta ha dit...

Que bo! Això existia? Existeix? No ho havia vist mai!

rhanya2 ha dit...

M'he gelat estenent la roba... i després s'ha posat a ploure! Però si quan l'estenia el cel era ple d'estrelles!!!
Ara buscava un lloc per anar aquests nadals on nevi i no en trobo... S'ha acabat la neu al món?
Bon diumenge, bonica!!

Joana ha dit...

Jeje RITA,
Ja has agafat paraigua?
Doncs sí TOY,
De fet va ser la meva mare que me'l va regalar i el va comprar a Olot ;)
NEO POETA,
Existeix...De fet si mires a internet el pots comprar. Vaig veure però que era 10 euros més car que a la botiga. Pot ser un regal per aquest Nadal no?
VIOLETTE,
El Pirineu està nevat...No et cal anar gaire lluny ;)
Cuida't , bon cap de setmana!