Live is short,eat dessert first! ( Viure és curt,menja les postres primer!)

dilluns, 17 de maig del 2010

Premis blogaires


El poeta de Blogville em fa arribar un premi des de les seves Cambres Buides .

Em satisfà el fet que després de tant de temps ens continuem llegint i descobrin paraules noves.


Moltes gràcies Barbollaire.


Les normes són les de sempre però em ve de gust saltar-me-les i m'agradaria repartir el premi als blogs enllaçats al lateral i als que no tinc i he d'afegir però llavors el premi no corre i també fa gràcia que es reperteixi.


Per tant nomino:


Sànset i Utnoa - Do you want to know a secret?Una parella que sempre hi diuen la seva. Espontanis i realistes. Escriuen de tot i també de com viuen i ho viuen. Els desitjo el millor en la seva aposta en comú.
*****
Al Ferran- In varietate concordia -Felicitar-lo per l'èxit a nivell laboral i agrair-li la tasca que fa des de Berlin. Els seus posts són per sucar-hi pa. Densos i amb un gust agre-dolç com la vida...ni més ni menys. Es nota que és un senyor periodista de cap a peus. L'admiro sincerament.
*****

Fanal Blau - A la llum d'un fanalet -Poesia, imatges, sentiments... tot amb pinzellades de colors. Amb 4 paraules ho lliga tot i les fotografies que penja ja parlen per elles soles. Un mèrit que crec que val un reconeixement.
******
En Pere - Calle Arquímedes - Felicitar-lo pel seu aniversari, pel seu bloc, per la poesia, per entrar a hores petites a casa nostre i deixar sempre unes paraules amables. Un veí que cal conservar!!!
******
La Joana - Joana Torres - Un blog detallista i sincer. Amb una realitat del dia a dia. Amb paraules que neixen de dins. Una senyora amb lletres majúscules.
*****
El millor regal és passejar per casa seva!

23 comentaris:

fanal blau ha dit...

Joana,

fa poca estona que he arribat de treballar, i enceto el demà (d'avui encara) amb un regalet i un somriure...

Més que el premi, el premi ets tu! Per haver passat, per haver passat, per compartir!

Motíssimes gràcies!
Un petó!

Ferran Porta ha dit...

Vielen, vielen Dank, liebe Joana. Es ist mir eine wahre Ehre... Aitx... d'això... moltes gràcies! Ostres, gairebé quatre anys fent la travessia del desert (dels premis), i ara, en un mes, dos; mira que començaré a creure-m'ho, eh? ;)

Gràcies gràcies, Joana. El meu premi, no ho dic per dir, és per a tots, absolutament tots els meus enllaçats, que sou lectura ben habitual. De debò.

Una abraçada, i moltes gràcies! :)

Joana ha dit...

Opino com fanal blau, la sort es haver descobert les teves lletres...
Gràcies per el premi, el poso al menjador de casa!! :)
Petonets

Garbí24 ha dit...

Felisitatas a tots...bona tria

sànset i utnoa ha dit...

Ostres Joana!

Moltes gràcies, no ens ho esperàvem pas!

Tardarem ben poquet a tenir-lo penjat a casa, en un lloc ben maco, que és el que es mereix!


*Utnoa&Sànset*

Barbollaire ha dit...

Les gràcies sempre han de ser per tu, dolça amiga.

ens regales tant!

Un petó dolç
:¬)*

DooMMasteR ha dit...

Bé que te'l mereixes, bonica! :-)

Jordicine ha dit...

Doncs hi passarem! Felicitats pel premi. Un petó, JOANA.

David ha dit...

Molt bona idea!

Carme Rosanas ha dit...

Una bona tria la del Poeta i una bona tria la teva, pels blogs escollit.

Enhorabona a tots! I una abraçada.

Carme Rosanas ha dit...

Una bona tria la del Poeta i una bona tria la teva, pels blogs escollit.

Enhorabona a tots! I una abraçada.

Pere ha dit...

Moltes gràcies Joana. Aquest premi és doble, per la sensibilitat literària i humana de qui el dóna i pel nivell dels companys premiats.
Fa un any vaig començar a escriure Carrer Arquímedes i em sembla que els primers mesos ningú passava pel meu carrer, ara estic obligat a no defraudar als qui han tingut l'amabilitat de llegir-me.
Per cert si que és veritat que m'agrada fer visites a les hores petites, hi ha molta tranquilitat i neixen versos.El problema és aixecar-se al matí per anar a treballar.

Un petó i molt bon dia Joana.

Núr ha dit...

Enhorabona a tu per aquest premi i també als teus nominats! :D Ben merescuts puc dir en la majoria dels casos, perquè els conec i els segueixo!

Cris (V/N) ha dit...

Moltíssimes felicitats nena, t'ho mereixes i els teus regals estan molt ben triats, jo, com la Núr, també conec a la majoria: Felicitats!!!!!!!

Petons premiats :)

Rita ha dit...

Moltes felicitats, Joana, pel teu premi així com per l'encert en els que has atorgat.

Només n'hi ha un que no conec, el de la Joana Torres, però miraré d'esmenar-ho, tot i que si tu li dones, segur que no cal que en tingui cap dubte.

Pel que fa a la resta són més que ben merescuts.
Petons a tots els guardonats i guardonades!

Joana ha dit...

Enhorabona a tothom!!!

És un plaer poder llegir-vos.

B7s

Mireia ha dit...

Felicitats a tots!

Ricardo Miñana ha dit...

Enhorabuena por el merecido premio, un placer pasar por tu casa.
feliz semana.

el paseante ha dit...

Felicitats a tots. Aquests premis es miren una miqueta amb precaució quan no t'anomenen. Però, si apareixes a la llista se't posa un somriure a la boca.

Joana ha dit...

Fanal Blau,
Gràcies a tu! felicitats!

Ferran,
4 anys també? jejeje Enhorabona. un plaer!

Joana,
Al menjador? :)

Garbi,
gràcies!

Utnoa&Sànset,
Un lloc que es vegi eh? felicitats!

Barbollaire,
Et torno a donar les gràcies. No sé qui dóna més!!!

DooMMaster,
Gràcies wapo!

Jordicine,
Gràcies. Un petó

David,
Ara passo per casa teva :)Benvingut

Carme,
gràcies per tot! :)

Pere,
Jo necessito les meves hores per dormir o sigui que passo de dia! una abraçada Pere

Núr,
Gràcies wapa!

Cris,
Gràcies!!!

Rita,
Hem crescut molt a Blogville i costa triar. ja ho saps... petons

Joana,
El mateix et dic. un plaer!

Mireia,
Gràcies :)

Ricardo,
Bienvenido. Ahora paso a saludarte.gracias!
Paseante,
ja la coneixes aquesta sensació oi?
Un somriure costa ben poc!

sànset i utnoa ha dit...

Ja està fet. Llueix la mar de bé!!!

*Sànset*

Joana ha dit...

Sànset,
Ara m'hi arribo :)

energy bracelet ha dit...

Les normes són les de sempre però em ve de gust saltar-me-les i m'agradaria repartir el premi als blogs enllaçats al lateral i als que no tinc i he d'afegir però llavors el premi no corre i també fa gràcia que es reperteixi.