Live is short,eat dessert first! ( Viure és curt,menja les postres primer!)

diumenge, 13 d’abril del 2008

Ha plogut

Ja tenim les cobertes de la Primera antologia de blogs en català - La catosfera literària.





El llibre sortirà pel maig i serem 100 bloggaires que el signarem. Quedarà impresa l'il.lusió de compartir aquesta experiència.

*****


La Rita , de l'illa roja, em va donar un premi. Gràcies. I ara el faig extensiu a unes fèmines que s'ho mereixen:




The silver blue sea - Pel seu bloc tan ple de colors i sentiments


La Núria - Pel seu bloc tan didàctic i engrescador.



La Metamorfosi - Perquè la trobarem a faltar. I si torna serà perquè està millor.


La Nimue - Pels seus contes i la seva fantasia.Que no deixi d'escriure.



La Zel - Per la seva lluita constant i la seva força encomanadissa



En Jordicine, em va cobrir d'or... Gràcies. I jo l'he de repartir...




A l'Antoni - Perquè ha tornat revitalitzat i amb ganes!




L'Striper - Sovint ens toca la fibra i ens fa un munt de preguntes




En Robertinhos - Visiteu-lo i ho veureu!


L'Uribetty - El jove poeta que cada dia creix


I en Taxi Driver - Un blog des del taxi i de nit!


*****



I en Mon de la Garrofa de Mont- roig, m'ha ferit "amorosament" amb un dard...





No me'n puc estar, tampoc, de ferir algú:




Al Somiatrufes - Sempre és millor que somniar truites.I més dolç...




A l'Aquari - Com la seda. Paraules que llisquen...




A El paseante - Històries per seduir i...que sedueixen...




En Joan i La Carolina - Per el seu blog que arriba a tot arreu. Que no parin mai!




I el Sense fer soroll - Un blog intimista fet des del cor.


Gràcies i Felicitats!!!

24 comentaris:

Rita ha dit...

Felicitats, maca!!! Tots ben merescuts. :)

Jo Mateixa ha dit...

Déu ni do noieta, estàs ben farcida de premis, tots evidentment ben merescuts, moltes felicitats!!!!!!!!

:-)

Anònim ha dit...

Moltes gràcies! i felicitats! Quants premis tens!!!!

rhanya2 ha dit...

Felicitats premiada! Ens llegim!!

Striper ha dit...

Moltes felicititats per la teva participacio al llibre i ostres moltes gracies per el premi. Petons.

Striper ha dit...

I tambe felicitats per els teus premis.

Robertinhos ha dit...

merci Joana, tu sí que ets pur or!

Jordicine ha dit...

Gràcies i felicitats a tú. Fins aviat. Jo vaig ser dels que vaig començar en català i em vaig "adaptar". Felicitats també pel llibre. El compararé segur.

Robertinhos ha dit...

jo també t'he premiat...

Josep Lluís ha dit...

Felicitats pel llibre i els premis....coi quina carrereta.
Salut.

Somiatrufes ha dit...

Ooh, Joana, moltes gràcies! De veritat, un plaer que t'agradi ca meva! Felicitats per tants reconeixements i ens anem inspeccionant en plan html :D

nimue ha dit...

uiui! quants premis! i molts més que te'n mereixes! :) GRàcies per pensar en mi! i ja tinc ganes de tindre aquest llibre entre les mans. :)

Anònim ha dit...

Felicitats! per aquesta immensa alenada d'aire fresc que llisca per les teves mans i s'expandeix sense fer soroll, imparable, com la brisa de primera hora d'aquests dies tan meravellosos... i moltes gràcies!

De debó que m'agradaria saber-hi correspondre com caldria. Molts petons! :-)

Robertinhos ha dit...

ja estàs apuntada al Meeting Blogger!

Joana ha dit...

Gràcies Rita!
No et pots queixar Jo mateixa!
No es mereixen Cesc!
Ens llegim! Violette!
Gràcies atu Striper!
Merci a tu robertinhos!Tu sí que vals! ;)
Ens llegim Jordicine !
Benvingut Josep Lluís. Gràcies!
Ens inspeccionarem... Somiatrufes!
Felicitats a tu bonica Ninue!
Martí Me n'orgulleig tenir-te per aquí.Moltes Felicitats!
I la planxa ??? robertinhos...Puc comptar amb tu??? ;)

Mon ha dit...

moltes felicitats, sobre el llibre com va dir no se qui: "Tu vales mucho nena" em fa molta il.lusió que estiguis en aquest recull.

Uribetty ha dit...

Felicitats i gracies a la vegada jeje.
Un petó!

zel ha dit...

Osti, Joana, moltes gràcies...Sort que t'ho puc dir abans de marxar de colònies, que si no seria diumenge i quedaria mooooolt malament. Gràcies preciosa, tu si que et mereixes de tot, ets un sol! Petons!

Joan de Peiroton ha dit...

Felicitats! Felicitats! Els blogs són com estrelles al cel d'estiu, il.luminen el nostre firmament !!!

Maite Fruitós ha dit...

Uauuuu Joana! Et caldrà ampliar la vitrina amb tants premis ;-))

Moltes Felicitats pels premis i pel projecte que t'il•lusiona!

Un petonàs

Joana ha dit...

Podies haver enviat un relat , Mon ;)I sortiries al llibre, segur! ;) Gràcies!
Felicitats! Uri!
Aixxxx Zel Vigila a les colònies...Ja saps: Quién con niños se acuesta... ". Passa-t'ho bé!
Joan Vols dir que no som nosaltres els il.luminats???
Aiss Myt, O m'hauré de traslladar de pis... Gràcies a tu!

el paseante ha dit...

Aquesta tarda he baixat al centre de Barcelona per començar a mirar llibres per Sant Jordi. Buscava aquest de la catosfera (vaig veure la portada a ca la Violette Moulin), però ningú en sabia res. Ara sé que no surt fins el mes de maig. El compraré i em farà molta gràcia llegir-te en paper.

Felicitats pel premi i gràcies pel meu.

Joana ha dit...

Serà el mateix que llegir els blogs, Paseante. Gràcies a tu!

Joana ha dit...

Serà el mateix que llegir els blogs, Paseante. Gràcies a tu!