Live is short,eat dessert first! ( Viure és curt,menja les postres primer!)

dimarts, 21 de febrer del 2012

Velles idees

" Li agradava enfilar la carretera de la costa. No anar enlloc. Sortir de casa sense cap rumb fixe. Passejar.
Va agafar el cotxe, va encendre la ràdio i va deixar-se portar per la música i per l’aire que entrava per la finestra.La veu melòdica de la François Hardy cantant “Noir sur blanc” deixava pas a una veu més  greu.
El locutor parlava de viatges, de llocs llunyans, alguns exòtics. Tombuctú, el Palau dels vents…
Quant temps feia que no agafava un atles? I que no feia un viatge? Li costava fins i tot situar els llocs. Àsia? Àfrica?
Des que s’havia separat només treballava per mantenir el seu fill.
Com li agradaria escapar-se de tot i de tothom! Sola? Seria capaç d’aventurar-se?" ( fragment d'una història veinal)


La paraula aventura sempre ens desperta la incògnita d'allò que desconeixem.
El Veí de dalt es va aventurar ( fa uns 5 anys?) amb uns relats a quatre mans i ja en portem 10, d'Històries veïnals.Un motiu més que suficient per empescar-nos una celebració. Un sopar, un llibre, una copa (o dues),una mirada còmplice,una abraçada (no virtual) i més sorpreses ( segur que en porta alguna de cap).
Tota la informació la trobareu a casa del Veí ( per això és el president de l'escala).
Queda temps per apuntar-vos ( fins el 31 de març) però si us ve de gust venir, reserveu-vos el 14 d'abril. Segur que valdrà la pena perdre la nit :)

Darkness - Old Ideas - Leonard Cohen (2012)



11 comentaris:

El veí de dalt ha dit...

Si portem el Cohen a la Festa, ja serà per nota...! (Veïns, que la Joan diu que ve! Em demano el primer ball!)

el paseante ha dit...

Parles molt del Veí de Dalt en aquest post, però no dediques ni una paraula al paseante. M'ho apunto :-)

Barbollaire ha dit...

tu nina, ni cas a aquest parell. Recorda el que es va avorrir, el Veí, en el darrer sopar...
potser li haurem de fer una sessió de risoteràpia?
Perquè, segurament, jo també aniré...
(ni que sigui per fer-li la guitza...)
X¬DDDDD!
petonet dolç

Jordicine ha dit...

Ja saps que jo m'apunto a tot, JOANA. Passo pel bloc i m'hi apunto. Aviam si l'Òscar, la Mar i la Bargalloneta, per exemple, ens fan costat. I en Deric, no? Un petó.

El veí de dalt ha dit...

Paseante,

Paseante? Qui és el Paseante?

Barbollaire,
vigila que els segurates que posarem a la porta et portin directamrnt als fogons...

Jordi,
ostres seria perfecte que vinguéssiu! La Mar ja està apuntada!

Joana ha dit...

Serà, ben segur, guanyar la nit, ni que no m'acabi de decidir estic segura que gaudireu, i molt!
Amb tants nois guapos, dones elegants...
Aquest Veí és una joia.

Joana ha dit...

Veí,
Vols dir que donarà el lloc per ballar???

Paseante,
Encara no t'has apuntat? No m'ho puc creure...

Barbollaire,
Segurament? Xafaràs la guitarra a uns quants :) quina il.lu!!!

Jordicine,
Ja els he avisat. Tu te'n cuides de l'Òscar? Va que segur que serà una bona trobada!

Veí, Veí, Veí!!!

Joana,
M'agradaria molt saludar-te i sí amb aquests xicotots tan wapos és impossible que la nit es perdi...jejeje
Va anima't i passarem una bona estona!!

Gerònima ha dit...

Perdre la nit o guanyar-la?
:)

Montserrat Sala ha dit...

T'he deixat un comentari en l'anterior post. Mirat'el per si t'interese. ara només et volia dir. que pel teu aspecte, penso que no has vist mai cap de llum e carbur.
M'oferixo a explicar-te, el que era, perque jó si que el conec molt bé
Cordialment

Pons ha dit...

i trobar-me amb un munt de blocaires? em feu por :S

Joana ha dit...

Gerònima,
Sumar sempre sumar! Ens veiem wapa!

Montserrat,
Benvolguda, no sé a quin aspecte es refereix però només li diré que conec el que és un llum de carbur i quan era petitona anava amb el pare a buscar cargols i encara ara recordo l'olor del carbur. Apestós per cert però no teníem llanterna.
Gràcies per l'oferiment!

Sr. Pons,
Els blocaires som persones senzillament. Deu ser broma el seu comentari...Però convidat està :)